Bach | Broos Bestaan

Een concert rond afscheid, rouw en rouwverwerking

vrijdag 27 januari 2017

aanvang 20:15 uur

Waalse Kerk, Walenpleintje 159, Amsterdam Route

Dit concert maakt deel uit van een serie onder de titel BACH BROOS BESTAAN, waarin afscheid, rouw en rouwverwerking centraal staan. Aanleiding was de verschijning van het boek Aan de Grenzen van het Leven van Evert Pieter van der Veen.

Uitgevoerd worden voor het thema toepasselijke werken van Bach, Sweelinck, Carissimi en Pärt. Aan dit concert werken mee het Haarlems Klein Koor (dir. Martine des Tombe) en Vocaal Ensemble Larynx (dir. Martine des Tombe). Overige uitvoerenden: Wim Dijkstra (orgel) en Lotte Beukman (cello). Auteur Evert van der Veen draagt voor. Het boek Aan de grenzen van het Leven van Evert van der Veen is na afloop van het concert te koop en de auteur signeert met plezier zijn nieuwe boek.

Het concertprogramma heeft geen pauze en duurt in totaal ca 75 minuten (einde rond 21.30 uur).

Meer informatie en reserveren via oudemuzieknu.nl/kaartverkoop.

Vocaal Ensemble Larynx o.l.v. Martine des Tombe
Lotte Beukman, cello